نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

پیروزی اسلامی در وقت اضافه|ذوب آهن عقب ماند

  • کد خبر: ۶۱۰۳۷
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
پیروزی اسلامی در وقت اضافه|ذوب آهن عقب ماند
تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین با برتری ۸۰ - ۷۴ در اوورتایم برابر ذوب آهن اصفهان در سری فینال یک بر صفر پیش افتاد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار تیم‌های بسکتبال شورا و شهرداری قزوین و ذوب آهن اصفهان امروز در تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار و در نهایت به نفع قزوینی‌ها به پایان رسید.
قزوینی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و ۹ امتیاز از حریف پیش افتادند، اما با اضافه شدن بازیکنان خارجی ذوب آهن روند بازی عوض شد و این تیم موفق شد اختلاف ایجاد شده را جبران کند. شهرداری بازی را با دفاع منسجم و چرخش و پوشش‌های عالی آغاز کرد. در حمله نیز بازیکنان این تیم با اقدام‌های مناسب از جمله شوت‌های مالکوم گرنت از ذوب آهن پیش افتادند. ذوب آهن با امتیازآوری سجاد مشایخی از تسلط شهرداری در بازی کم کرد و در نهایت کوارتر اول با نتیجه ۱۹ بر ۱۹ به پایان رسید.
روند بازی در کوارتر دوم همانند کوارتر اول با برتری قزوین دنبال شد و ذوب آهن پس از کسب امتیاز پنجم ۵ دقیقه در کسب امتیاز ناکام ماند. بازی گرفتن از طاهرخانی و شلوشی توسط محمدرضا اسلامی و تقسیم بازی بین نفرات در آغاز وقت دوم جواب داد، اما تیم قزوینی نتوانست مانع گلزنی مشایخی شود. حضور مؤثر آستین و دلیرزهان در طول بازی در نیمۀ نخست نیز عامل دیگر برتری شهرداری در امتیازات ۳۷ بر ۳۲ به نفع شهرداری بود.
ذوب آهن متفاوت از نیمه اول پا به کوارتر سوم گذاشت و نیمه دوم با جنگندگی بازیکنان هر دو تیم ادامه یافت. محمد یوسف‌وند نتیجه را به تعادل کشید. با سه خطایی شدن مشایخی گلزنی به اکبری واگذار شد. بهرام‌زاد هم بازی‌گردانی را برای دقایقی برعهده گرفت و ذوب آهن ۵۳ بر ۴۶ پیش افتاد.
شهرداری قزوین در کوارتر چهارم بازی بهتری ارائه داد و بازیکنان آن‌ها دوباره در کوارتر چهارم کولاک کردند. وقتی که عقب‌ماندگی ۹ امتیازی را در بازی ۹ – ۰ جبران کردند. این برتری با یک امتیاز و سه امتیاز صالحی به ۱۳ – ۰ ارتقا یافت و نتیجه ۵۹ – ۵۵ به نفع شهرداری شد و در نهایت در امتیاز ۶۷ به تساوی رو کار به اورتایم کشید.
شهرداری قزوین که در این دیدار بازی بهتری ارائه داد در اورتایم هم به حق خود رسید و با برتری ۱۳ بر ۷ پیروز اولین مصاف دو تیم در پلی اف شد. حضور موفق شلوشی یا لحظاتی طاهرپور منجر به استراحت و مدیریت خطا‌های آستین شد تا این بازیکن ۴ خطایی، در وقت اضافی حضور مؤثری داشته باشد. آرش محمودیان که در طول بازی خوب دفاع کرده بود در این دقایق با تجربه ظاهر شد و در نهایت قزوینی‌ها این بازی را ۸۰ بر ۷۴ از آن خود کردند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->